wtorek, 14 stycznia 2014

Ziaja, Oliwkowa, Naturalna odżywka do włosów


Cześć Kochane! Przychodzę dziś do Was z odżywką do włosów :) 
Ale się cieszę że jest taka pogoda! :)


Od producenta: Regenerująca odżywka do każdego rodzaju włosów potrzebujących odnowy, szczególnie suchych, łamliwych, po zabiegach fryzjerskich. Zawiera olej oliwkowy i prowitaminę B5 – substancje uznane za bardzo efektywne w pielęgnacji skóry i włosów. Nie obciąża włosów.Regeneruje naruszoną strukturę włosów. Zapewnia im efekt kondycjonujący na całej długości. Redukuje elektryzowanie i ułatwia rozczesywanie. Zapewnia włosom naturalną gładkość, miękkość i blask. Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Po 3 – 5 minutach dokładnie spłukać. 

Opakowanie: Plastikowa zielona butelka mieści 200 ml odżywki ( przepraszam za słabej jakości zdjęcia, ale aparat nie chce ze mną dziś współpracować - w rzeczywistości zieleń jest bardziej soczysta ). Jest poręczna, zawiera zamknięcie typu klips.



Zapach/konsystencja/ kolor: Jestem pozytywnie zaskoczona zapachem, myślałam, że będzie gorszy, ale o dziwo jest dosyć przyjemny. Odżywka nie jest zbyt gęsta i swobodnie spływa po dłoni, na szczęście utrzymuje się na włosach. Mleczny kolor. 


Działanie: Jest to dobra odżywka za niską cenę. Nie obciąża,a włosy wyglądają na zdrowsze i nabierają blasku. Są optymalnie bardziej miękkie. Zdecydowanie lepiej się rozczesują. Zapach jest nadal delikatnie wyczuwalny po wysuszeniu włosów. Ogólnie przyjemna w stosowaniu.
Cena to ok. 5 zł.


10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te odżywki z Ziaji :) Mam ochotę przetestować tą oliwkową ,muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, muszę wypróbować :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej nie mialam, ale mam z serii kakaowej, super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam , nie używam ostatnio odżywek tylko maski;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Ziaja, tej odżywki jeszcze nie miałam, ale mam ochotę wypróbować jeżeli ułatwia rozczesywanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niestety odzywki na wlosy z ziaji nie dzialaja,obciazaja i przetluszczają.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, nigdy wcześniej nie słyszałam ani nie widziałam tej odżywki. Jedyne odżywki z Ziaji, z którymi się spotkałam były w słoiczku. Ja pozostaję na razie przy mojej ulubionej odżywce Nivea Long Repair.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam nigdy niczego z ziaji oprócz jednorazowej maseczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nic nie używałam z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane przez Ciebie stanowi dla mnie motywację do dalszej pracy:)
Wchodzę na bloga do każdej autorki komentarza.:)
Dziękuję. ♥

Designed By Blokotek