środa, 12 czerwca 2013

Bath&Body Works Pink Chiffon

36
Hej Dziewczynki! :) Na spotkaniu było ekstra, niedługo zdam relację! ;-)
Tymczasem pora na :

Bath&Body Works Pink Chiffon



Porzućmy standardowy schemat recenzji, ponieważ ten balsam- lotion jest świetny!
Totalnie urzekł moje serce. 
Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Ładnie nabłyszcza ciało, mamy wrażenie, że skóra jest zdrowa bo tak wygląda. Dobrze nawilża. Idealny na szybko. Przede wszystkim :
 ma przecudowny zapach! ;) Na wiosnę, lato, jesień, zimę. Składa się z następujących nut:
- czerwonej gruszki
- waniliowej orchidei
- szyfonowego piżma
Całość jest dziewczęca, bardzo lekka.
Dzięki niemu już nie raz usłyszałam, że ładnie pachnę, gdyż utrzymuje się na skórze naprawdę długo.


Otwarcie jest bardzo wygodne, dziurka nie jest zbyt duża dzięki czemu wypływa chciana ilość lotionu, który jest dosyć rzadki: 
Kolor jest lekko różowy. 



Wydaje mi się, że może być ciężko dostępny, znalazłam tutaj: 

Zdecydowanie mój ulubieniec!:)
Czytaj dalej »

sobota, 8 czerwca 2013

Jedwab do włosów, Green Pharmacy

11
Jedwab do włosów, Green Pharmacy



Od producenta: 



Opakowanie:  Przezroczysta buteleczka mieszcząca 30 ml ukrywa się w prostokątnym, beżowym pudełeczku.


Och ta prostota bardzo mi się spodobała! ;-)

Zapach i konsystencja: Zapach co prawda jest dosyć chemiczny, ale nie jest nie przyjemny. Mi się podoba. Konsystencja dosyć rzadka, swobodnie spływa po dłoni. Kolor bezbarwny.



Działanie: Jedwabiu używam kiedy idę spać z jeszcze wilgotnymi włosami bądź chcę nabłyszczyć swoje włosy. W tych sprawach świetnie się sprawdza:) Bardzo ładnie nabłyszcza, włosy nie wyglądają na tłuste, a na zdrowe. Czy zapobiega przeciw rozdwajaniu końcówek ciężko mi powiedzieć. Dosyć często podcinam włosy, a końcówki w  dosłownie tydzień, bądź dwa są w okropnym stanie! Rozdwojone i suche. Dziewczyny wiecie o co chodzi? Nie używam prostownicy, lokówki czy suszarki. Jednak wracając do jedwabiu sprawia,  że włosy są sypkie i mięciutkie. Bardzo ładnie pachnące! ;-)
Cena to ok. 10 zł.

Skład:

Czytaj dalej »

środa, 5 czerwca 2013

Olejek do masażu Alterra

13
Wyszłam już ze szpitala, więc przychodzę z recenzją!;)

Alterra, Olejek do masażu Migdały i papaja


Od producenta:  Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do masażu Alterra pielęgnuje skórę aksamitnie, delikatnie, specjalnie dobranymi z natury czystymi olejami roślinnymi, takimi jak tłoczony na zimno ekologiczny ojej z jojoby oraz ekologiczna oliwa z oliwek extra virgin. Wartościowy ekologiczny olej z avocado i odprężajacy ekologiczny olej sezamowy chronią skórę w sposób odczuwalny przed utratą wilgoci. Naturalny olej migdałowy i cenny olej z pestek winogron zaopartrują ją w sposób trwały w wysokowartościowe nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy. Bogaty ekologiczny olej sojowy i pielęgnacyjny olej z nasion pszenicy nadają skórze sprężystość i pozwalają jej jednocześnie na zachowanie elastyczności. Taka pielęgnacja wspomaga zdolności regeneracyjne skóry, która sprawia wrażenie miękkiej i zadbanej w dotyku. Dobroczynny i regenerujący masaż olejkiem do masażu z migdałami i papają może pobudzać ukrwienie i usuwać napięcie.Owocowy zapach tropikalnej papai rozjaśnia i rozpieszcza zmysły.



Opakowanie:  Prostokątne pudełko skrywa dosyć ciężką szklaną butelkę o pojemności 100 ml. Całość dosyć jasna : panuje jasno żółty i zieleń.




Zapach i konsystencja: Zapach przypadł mi do gustu, dobry na każdą porę roku :) Według mnie jest to dosyć rzadki olejek swobodnie spływający po dłoni. Na dłoni wygląda na bezbarwny, w buteleczce zaś jest żółty.



Działanie : Olejku używałam tylko do olejowania włosów. Czynność wykonywałam od grudnia dwa razy w tygodniu. Włosy z pewnością stają się bardziej błyszczące i sypkie. Miło byłoby gdyby nawilżał jednak na moich włosach się to nie sprawdza. Może po prostu olejowanie nie będzie przynosiło takich efektów jak u innych. Włosom nie zaszkodził. + Przy olejowaniu dłonie zawsze miały kontakt i nie zmywałam z nich oleju wówczas szybko się wchłaniał i fajnie nawilżał, dłonie robiły się bardzo miłe w dotyku.

+ skład dla zainteresowanych.


Pozdrawiam!:)
Ach niedługo spotkanie z Wami Dziewczyny!:) Nie moge się już doczekać.

Czytaj dalej »
Designed By Blokotek