piątek, 15 czerwca 2012

:)

Hej Kochane, wybaczcie za kilkudniową przerwę ale miałam dosyć smutne zdarzenie w rodzinie, ale nie chcę o tym mówić. Teraz już jestem więc pora na recenzje!:) Teraz tusz MISS SPORTY.
Opakowanie wygląda następująco, małe, ładne, czarne:)
Mieści się 8 ml tuszu.


Produkt niestety może sklejać rzęsy, ładnie wydłuża, dosyć dobrze pogrubia! 
Kosztował 13 złotych, więc nie dużo:) Czerń jest głęboka, więc w porządku. W moim przypadku się nie kruszył i wytrzymywał spokojnie cały dzień. Według mnie jest wydajny. Warto żeby zawsze prawidłowo nakładać tusz, jeśli chcemy wydłużyć ekstra- wydłużamy od początku rzęs, a nie tak jak często zdarza się robić - od połowy.:)
Co do sklejania , możemy przeczesać szczoteczką i jest lepiej. Szczoteczka od tego tuszu wygląda następująco :
Troszke słaba jakość , ale jakoś damy rade. Szczotka jest sztywna , nie jest elastyczna, uważam to za drobną wadę. Włosie na niej jest grube. 
Jak już wspomniałam 8 ml tuszu na 13 zł, więc jakość nawet dobra jak na tą cenę. Można uzyskać ładny efekt, jeśli troszkę popracujemy.Aczkolwiek nie jest to mój ulubieniec. 

                     Pozdrawiam.


1 komentarz:

Każde słowo napisane przez Ciebie stanowi dla mnie motywację do dalszej pracy:)
Wchodzę na bloga do każdej autorki komentarza.:)
Dziękuję. ♥

Designed By Blokotek